• Heel de club in fonkelnieuwe tenues van Skor

In de loop van komend seizoen gaan de spelers van Sportclub Lochem in het nieuw! Alle spelende leden worden straks niet alleen gehuld in een nieuw shirt en broek, maar ook in een trainingssweater, trainingsbroek en ondershirt.

Het afgelopen seizoen hebben de toppers van onze kledingcommissie - met ondersteuning van Bas van Harselaar - een intensief selectietraject gedaan voor de nieuwe kleding. Skor kwam daarbij als winnaar uit de bus. De Almelose leverancier voldeed als beste aan eisen op het gebied van kwaliteit, service, duurzaamheid en kosten. Vorige week tekenden Gerrit Aanstoot en Jakob Boelens namens het bestuur een 4-jarig contract met Skor. Speciaal voor Sportclub Lochem is een nieuwe kledinglijn ontwikkeld. Benieuwd hoe kek jij er volgend jaar bij loopt? Kijk dan hier vast naar de impresssie van de nieuwe tenues (in het voorbeeld uitgewerkt met hoofdsponsor Intratuin, sponsor van Heren 1 en 2 en Vrouwen 1).

Als bestuur vinden we het extra leuk dat alle teams straks ook een trainingspak en ondershirt hebben. Alleen sokken zitten niet in het kledingpakket. Die zijn straks op de club te koop. We adviseren iedereen om geen Hummel-producten uit de oude kledinglijnmeer aan te schaffen, zodat we straks zoveel mogelijk in dezelfde tenues trainen en spelen.

Sponsoring
Het nieuwe kledingcontract is ook aanleiding geweest om de kledingsponsoring anders te organiseren. We hebben ervoor gekozen sponsoring per leeftijdscategorie (lijn) aan te gaan bieden. Als tegenprestatie wordt de sponsornaam vermeld op de tenues voor de betreffende lijn. De inkomsten uit de kledingsponsoring gaan we gebruiken voor:

1. Opleiden en verbeteren trainersstaf
  2. Betere begeleiding
  3. Het spelen van toernooien

Inmiddels hebben we voor de volgende lijnen al sponsoren gevonden (welke dat zijn, houden we nog even geheim!)

1. MO13/15/17/19
  2. JO8/O9
  3. JO10
  4. JO12/13
  5. JO14/15
  6. JO17
  7. JO19
  8. Heren 1 en 2 en Vrouwen 1

Voor de lijn JO11 en de lagere seniorenelftallen zoeken we nog sponsoren. Bij interesse: meld je bij Willem Hiddink, informeer naar de opties en steun op deze manier het continue verbeteren van de kwaliteit van trainingen bij Sportclub Lochem.