• In memoriam: Harry Brigg

Afgelopen weekend bereikte ons het bericht dat ons trouwe lid Harry Brigg vorige week donderdag is overleden. Zondag speelde Lochem 1 daarom met rouwbanden en voorafgaand aan de wedstrijd was er een minuut stilte.

Harry was sinds 1996 lid van onze vereniging. Hij begeleidde jarenlang jeugdteams bij Sportclub Lochem. Harry was een fijne, plezierige en rustige man. Hij was er altijd, je kon ook altijd bij hem terecht en hij hield van een geintje. Betrokken, sociaal, een man die van mensen hield, een mens om van te houden.

Harry is altijd een trouw supporter van de club geweest en van zijn zoon Marco en kleinzoon Nick in het bijzonder. Een van de recente hoogtepunten was het kampioenschap van Lochem 2 - met Nick in de spits - in 2018. Daar genoot hij enorm van. Wij wensen Nel, de kinderen en de kleinkinderen veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Het bestuur van Sportclub Lochem