In Memoriam

Anton te Molder

Ons bereikte het droevige bericht dat onze sportvriend Anton te Molder afgelopen vrijdag 1 maart op 77 jarige leeftijd is overleden.

Anton was de afgelopen tientallen jaren een bekend gezicht binnen onze vereniging.

Ruim 43 jaar geleden verhuisde Anton vanuit Mariënvelde naar Lochem.
Hij werd vrijwel direct lid van onze vereniging en stelde zich daarin actief op.

In de jaren 80 was hij leider van het eerste elftal. Daarna vervulde hij van 2002 tot en met 2012 een functie op het wedstrijdsecretariaat.

Ook was Anton sinds de oprichting – ruim 20 jaar geleden - lid van de Vrienden van Sportclub Lochem.

Anton was in de weekenden vaak op het sportcomplex, altijd een praatje makend met anderen.

Natuurlijk was hij een supporter van ons eerste team, maar zijn echte belangstelling ging uit naar de jeugd van Sportclub Lochem. Bij bijna alle thuiswedstrijden van de thuisspelende jeugdteams was hij een aandachtig supporter.

Helaas werd de gezondheid van Anton minder en moest hij verschillende zaken minderen of zelfs loslaten. Toch probeerde hij zo goed en zo kwaad als hij kon toch de weg naar Sportclub Lochem te maken.

Met Anton verliezen we weer een betrokken lid dat veel heeft betekend voor onze vereniging. Daarvoor zijn we hem zeer dankbaar.

Wij wensen zijn familie veel sterkte om dit verlies te verwerken.

Bestuur en leden van v.v. Sportclub Lochem
Bestuur en leden van de Vrienden van Sportclub Lochem