• Zaterdag 20 juni: inleveren teamkleding

Beste trainers en leiders,

Helaas kwam aan het competitieseizoen abrupt een einde. Er worden geen wedstrijden meer gespeeld. De kledingcommissie gaat de teamtassen zaterdag 20 juni innemen.

Dit gaat vanwege de coronacrisis op een iets andere manier. Elk team krijgt een tijd aangewezen. Dit wordt ruim op tijd vermeld, zodat jullie de tijd hebben de tas te controleren. Vermeld op een briefje wat er eventueel niet klopt/mist. Bevestig dat met een plakbandje op de lijst met inhoud. Zorg ervoor dat er iemand van het team de tas ook op de aangewezen tijd inlevert. Het lijkt ons dat er altijd wel iemand van het team op die aangewezen tijd kan komen. Let op: kom alleen!

• De kleding moet gewassen en opgevouwen met het rugnummer naar buiten/zichtbaar ingeleverd worden.
  • Zorg ervoor dat de lijst met inhoud bovenop ligt.
  • De trainingspakken, gesponsorde truien en eventuele gesponsorde tassen dienen ook ingeleverd te worden. Graag bij elkaar in een tas of grote zak.
  • Als er pakken, truien, tassen missen graag vermelden wie het pak in bezit heeft/had. Licht het team zo spoedig mogelijk in dat de pakken, truien, tassen bij de trainer/leider worden ingeleverd! (voor de pakken en truien geldt ook: binnenste buiten wassen voor inleveren)
  • LET OP: Alle pakken, truien en tassen moeten worden ingeleverd. Ook van de spelers die het volgende seizoen weer in hetzelfde team blijven spelen.
  • Trainers en leiders die volgend seizoen stoppen met deze functie dienen de zwarte jas (binnenstebuiten gewassen) in te leveren. Dit kan eventueel gebeuren door degene die de tas inlevert. Vermeld beslist van welke persoon de jas ingeleverd wordt. Dit om de administratie kloppend te houden.
  • Voor wie persoonlijk zijn jas wil inleveren: mail even naar: kledingcommissie@sportclublochem.nl
KOM OP DE AANGEWEZEN TIJD. Houdt 1,5 meter afstand en meld je bij de aangewezen kleedkamer. Het is niet mogelijk om een andere tijd aan te vragen.

De kledingcommissie.