• JTC Academy komt naar Lochem

Heb jij zin om in de zomer extra voetbaltraining te krijgen? Dat kan bij de JTC Academy. Bij verschillende verenigingen organiseren wij extra techniektrainingen om jou nog beter te maken! Bij de JTC Academy staan wij voor:

1. Het individu staat centraal, het gaat om de ontwikkeling van ieder kind.
2. Verhoging van het zelfvertrouwen, lef en plezier in voetballen.
3. Focus op betere coördinatie, motoriek en behendigheid.
4. Veel aandacht voor schijnbewegingen, 1:1 en techniekoefeningen.

Onderdelen van de training:

Kanjertraining, Motorische ontwikkeling, Technische ontwikkeling, Breincentraal leren Werken met Smartgoals, rebounders en het Skillz net. Eventueel; werken met de senseball op muziek.

Voor wie?
Voor alle kinderen die mee willen doen, ongeacht de leeftijd. Per leeftijd en niveau kijken wij of wij een passende groep kunnen maken.

Waar?
Bij voetbalvereniging SP Lochem

Kosten?
De speciale zomereditie kost €79,95,- voor 8 trainingen(met mogelijkheid tot inhalen en extra trainen in augustus). Dit is exclusief het JTC Academy tenue welke aangeschaft kan worden via de webshop. Dit tenue kan bij elke activiteit van de JTC Academy gedragen worden.

Data en tijden
(precieze momenten volgen binnenkort en zijn ook afhankelijk van het aantal aanmeldingen) Op de volgende data en tijden worden er techniektrainingen aangeboden. Mochten bepaalde data niet lukken kan dit eventueel op een ander moment worden ingehaald. Begin juni startend met een aantal zondagen. Vanaf 25 juni tot en met de zomervakantie op doordeweekse avonden (maandag, woensdag, vrijdag). Vanaf 25 juni op een aantal zaterdagen / zondagen tot en met de zomervakantie. Uitloop en inhaaltraining(en) in augustus (overdag).

Trainingskleding
De JTC Academy heeft een eigen ontworpen kledinglijn in samenwerking met 100% FOOTBALL en 100% DRUKWERK. Deze kledinglijn bestaat uit o.a. een shirt, broekje en kousen. Dit tenue kan worden aangeschaft via de webshop. De JTC Academy hecht veel waarde aan eenheid. Om die reden wordt er verzocht om elke training de trainingskleding van de JTC Academy aan te hebben. Deze trainingskleding kan voor elke activiteit van de Academy worden gebruikt.

EXTRA (juli 2021)
Wanneer je je inschrijft voor activiteiten van de JTC Academy krijg je gedurende een jaar toegang tot de online content van de Academy. Hierbij vind je binnenkort trucjes, skills en trainingsvormen welke je thuis kan oefenen. Hiervoor krijg je inloggegevens van onze speciaal ontworpen digitale Academy omgeving. Wellicht zie je binnenkort jezelf wel terug…. Medio 2021 beginnen wij met het vullen van deze online omgeving.