• MO11-1 en JO11-3: trotse kampioenen!

Twee jeugdteams van sportclub Lochem sleepten gisteren het kampioenschap in de wacht. De MO11-1 rekende op de laatste wedstrijddag met maar liefst 19-1 (!) af met Keijenburgse Boys en hield zo directe concurrent Ulftse Boys op een veilige twee punten afstand. De mannen van JO11-3 won in een superspannende slotronde met 11-6 van Sp. Eefde JO-11 1.

Was het spannend gisteren voor ons jongste meidenteam? Niet echt misschien, met een 19-1 eindstand. Maar voor het eerst kampioen worden...ga er maar aanstaan! Wie gisteren rond 13.30 op de club was, zag een fantastisch stel meiden dat nog even moeite had met het ontkurken van de champagnefles - gaat wel wennen hoor dames, het was de eerste keer nietwaar - maar er daarna samen een mooie feestje van maakte.  Dames, van harte gefeliciteerd namens de club! Jullie trainer Frank Wielaard heeft een prachtig verslag gemaakt van het afgelopen seizoen.

JO13-3

Ook de mannen van de JO11-3 lieten het ook op de laatste speelronde aankomen. Het was dringen aan de top van de competitie, waar Lochem met Oeken/Brummen en DEO de ranglijst aanvoerde. Om kampioen te worden, moest er gewonnen worden van Eefde. In een gelijk opgaande wedstrijd werd uiteindelijk na een goed laatste kwartier met 11-6 gewonnen. Daarna kon het feest beginnen. Noah, Diego, Jop, Lenn, Jens, Mick, Mats, Kevin, Jonas en Tijn: gefeliciteerd, super gedaan!