• JO19-1, JO15-1, het 4e en 5e kampioen!

KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN

*UPDATE 21-5-2022*

Gisteren is ook de JO19-1 bijgezet in de Galerij der Kampioenen van Sportclub Lochem. Het team van trainer/coach Arjan Snellink en zijn trouwe assistent Abe Konings hadden aan een 4-5 overwinning genoeg om het kampioenschap in de 1e klasse binnen te slepen! Grote klasse, Jongs!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat hebben de spelers, trainers en begeleiding van Lochem 4, Lochem 5 en de JO15-1 gemeen? Ze zijn overwinnaars. Allemaal!!!! Dit weekend is de kampioenstitel door de geel blauwe strijders van JO15-1, Lochem 4, en Lochem 5 binnengehaald. Dus, niet één, niet twee maar drie teams zijn KAMPIOEN geworden. Namens Sportclub Lochem en speciaal voor de spelers, trainers en begeleiders: “van harte gefeliciteerd en een welgemeend en luid hoera.”