• Kantinevrijwilligers uitgenodigd op 28 juni

De kantine is voorlopig nog even gesloten, maar als nieuwe beheerders van de kantine we willen jullie, nu het mag, eindelijk leren kennen.

De meeste kennen we wel van gezicht en van de wandelgangen, maar om een beter beeld te krijgen en ons voor te stellen lijkt het ons leuk om elkaar te zien op maandag 28 juni om 19.00 uur in de kantine / tribune. We hadden dit al veel eerder willen doen, maar wegens de welbekende maatregelen was dit helaas niet mogelijk.

We zijn op de hoogte van het EK en mocht Nederland deze avond moeten voetballen zullen we het tijdstip aanpassen zodat iedereen die wil de wedstrijd gewoon kan bekijken. Wij hebben heel veel zin in het komende seizoen en hopen dat we dit enthousiasme met jullie mogen delen.

Hopelijk zijn jullie er 28 juni bij!

Gerald Kuiters
Thomas Kuiters