• Kledingcommissie zoekt nieuwe leden!

Na wat aanloopproblemen met onze nieuwe kledinglijn is er veel, zo niet het meeste werk wel verzet. Omdat vele handen licht werk maken wil de kledingcommissie uitbreiden. De werkzaamheden bestaan vooral uit het innemen van tassen aan het einde van het seizoen en het uitgeven van tassen aan het begin van het seizoen. Gedurende het seizoen ben je af en toe bezig met kleding voor nieuwe leden.

De kledingcommissie zoekt de voor de volgende groepen nieuwe collega's:

pupillen (JO8 t/m JO12) 1 persoon
junioren (JO13 t/m JO19) 1 persoon
meisjes/dames(MO13 t/m selectie vrouwen) 1 persoon
senioren heren (Heren 1 t/m 6) 1 persoon

De huidige kledingcommissie gaat stoppen aan het eind van seizoen 2022-2023. Om de nieuwe vrijwilligers wegwijs te maken zijn we dus nu al op zoek naar mensen voor de bovenstaande leeftijdscategorieën. Wil jij zorgen dat de spelers en speelsters van Sportclub Lochem er netjes bij blijven lopen, neem dan contact op met de kledingcommissie via kledingcommissie@sportclublochem.nl