• Coronaproof klussen op De Elze

Veel mensen zijn de afgelopen maanden niet op de Elze geweest en hebben niet kunnen zien hoeveel werk er de laatste tijd is verzet aan de accommodatie. Als we straks weer naar de velden mogen, is Het Bastion in topconditie. Maar voor dat zover is, hebben we nog een paar klussen te klaren. Daarvoor doen we graag een beroep op spelers, ouders, buren en andere handige Harrie's en Harriette's om ons te komen helpen. En 100 % coronaproof!

Man, man, man, wat hebben we veel gedaan. Een korte, niet volledige bloemlezing van de activiteiten:

• kleedkamers 1 t/m 6 en leiderskamer zijn opgeknapt
  • verlichting buiten vervangen
  • nieuwe tafels in de bestuurskamer
  • kantine voorzien van nieuw meubilair
  • nieuwe lampen geplaatst op de 2 velden
  • nieuwe schermen in de kantine, in de gangen en in de bestuurskamer waarop Club TV draait

We zijn er bijna, maar nog niet helemaal. Voor nu zoeken we mensen die ons komen helpen op de zaterdag met nog wat kleine schilder-,onderhouds-en  kluswerkzaamheden. Het gaat om de volgende data:

• zaterdag 6,13,20,27 februari
  • zaterdag 6 maart.

Opgeven kan door een berichtje te sturen naar Mike Kolkman (06-27350060) of een email te sturen naar vrijwilligers@sportclublochem.nl

Coronaproof

Om alles veilig te laten verlopen in verband met corona, werken we in 2-tallen. Verder geldt:

• kom niet eerder dan op de afgesproken tijd
  • verlaat direct na de werkzaamheden het complex
  • We werken met tijdslots, zodat je elkaar zo min mogelijk treft. De tijdslots zijn: ochtend: 08:30-10:15 Ochtend 10:30-12:15 Middag 13:00-14:45 Middag 15:00-16:45. Je kunt je voor een van deze tijdslots opgeven.