• Deze dames hebben hart voor onze club: Hot Ladies Corner News

Het eerste event van de Ladies Corner in het nieuwe jaar zit er weer op! Wat was het weer enorm gezellig, creepy en lekker!!  Om de avond goed te beginnen hebben we bij restaurant de Witte Wieven genoten van koffie/thee met een lekkere bolus. Genoeg suikers om met een groep van 12 gillende dames samen met Eef, de enige man en onze verteller, op zoek te gaan naar de Witte Wieven.

En die waren er!! Samen met de Hé-mennekes, die een aantal dames bij hun slanke enkels pakten, en de wilde zwijnen!  Eef heeft ons de legende van de witte wieven vertelt in de kuil, we hebben ze in het begin van ons afgesist en na afloop hebben wij, dappere dames, alle witte wieven gevangen. Het bleken uiteindelijk hele lieve witte wieven te zijn!  Om onze dappere heldendaden te vieren hebben we genoten van fantastische wijnen met lekkere  hapjes, wat wederom verzorgd werd door en bij restaurant de Witte Wieven. Het was een leuk begin van weer een gezellig jaar van de Ladies Corner.

Hart onder de riem
Zondag 17 februari, tijdens Dé derby Sportclub Lochem tegen De Witkampers Laren, hebben wij, als Ladies van de Ladies Corner, alle dames van zowel Sportclub Lochem als De Witkampers Laren een hart onder de riem gestoken met deze stress-bal. We hebben hier enorm veel positieve reacties op gehad! De stress-bal hebben we helaas goed kunnen gebruiken deze wedstrijd…  Zoals jullie zien zitten we als Ladies Corner dus zeker niet stil; de volgende activiteit staat al weer op de planning:

SAVE THE DATE: VRIJDAG 19 APRIL Deze dag zijn we uitgenodigd om een prof club te bezoeken en een wedstrijd bij te wonen! Dit mag je zeker niet missen, zet de datum dus vast in de agenda. We houden er nog even de spanning in door nog niet te vertellen om welke club het gaat. Meer info volgt binnenkort.