• Lid van de Rabobank? Verdien dan geld voor de club!

In het werkgebied van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek bruist het van verenigingen en stichtingen die het maatschappelijke, sociale en culturele leven verbeteren. Tijdens Hart voor de Achterhoek kunnen leden van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek hun stemmen uitbrengen op de verenigingen of stichtingen die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op Sportclub Lochem worden uitgebracht worden, des te meer geld deze vereniging of stichting ontvangt. Dit jaar is er weer € 400.000,- te verdelen!

Wie mogen er stemmen?
Alle leden van Rabobank Noord- en Oost- Achterhoek van 12 jaar en ouder kunnen hun stemmen uitbrengen van donderdag 5 september t/m donderdag 19 september 2019. Ben je lid van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek? Dan ontvang je een persoonlijke uitnodiging met unieke stemcode waarmee je via de website van de actie jouw stemmen kan uitbrengen.

Stem je ook op onze buren van LWC de Paaschberg?
Ook wielervereniging LWC de Paaschberg doet mee met deze actie. Deze naaste buurvereniging, die gebruik maakt van de ATB-baan rondom de ijsbaan, roept haar leden op om naast de eigen vereniging ook Sportclub Lochem te ondersteunen. Wij roepen jullie daarom op om tevens LWC de Paaschberg te ondersteunen bij deze actie!