• Dick Lammertink benoemd tot Lid Van Verdienste

Afgelopen vrijdag is tijdens de Algemene Ledenvergadering Dick Lammertink tot Lid Van Verdienste benoemd bij Sportclub Lochem.

Rond 21:00 uur werd er bij Dick en Diny aangebeld. Dick zat zoals vele leden van Sportclub Lochem achter zijn laptop om deel te nemen aan de online ledenvergadering via Teams. Bestuurslid Martijn Vorsselman had zich opgeworpen om als een soort "Gaston", Dick en Diny te verrassen deze avond. Dick werd onder het toeziend oog van de Ledenvergadering benoemd tot Lid Van Verdienste.

Dick is al sinds 1970 actief binnen onze vereniging. Begonnen als trainer van de C3 en C2 jeugd om vanaf 1972 tot 1992 trainer te zijn van SP Lochem C1. Ook de A2, de senioren van Lochem 9 en het derde mochten onder hem trainen. Nog even tussendoor als scheidsrechter op de zaterdagmiddagen wedstrijden fluiten was geen enkel probleem voor Dick.

Vanaf 2003 werd Dick meer buiten het veld actief. Eerst als vrijwilliger op het wedstrijdsecretariaat voor de senioren. Later kwam daar ook nog eens de juniorentak bij tot 2017. Maar ook gastheer op zaterdag en zondag, bestuurslid, scheidsrechters coördinator, lid van de onderhoudsploeg, of zelfs een bardienst draaien, Dick deed het graag. Diny, dank je wel dat Dick dit allemaal voor ons mocht doen!

Kortom, een terechte benoeming tot Lid Van Verdienste. Dick, hartelijk bedankt voor alles wat je voor de vereniging hebt gedaan en nog steeds doet!