• Lochem 1: nieuwe klasse, nieuwe ronde, nieuwe kansen

We gaan weer beginnen! Na een spectaculair seizoen, waarin Lochem tot de laatste speeldag meedeed om de prijzen, beginnen we weer met een schone lei. Lochem verhuisde van de 3e klasse B naar de - sterker geachtte - 3e klasse C.

Hoofdtrainer Henry Golstein vroeg zijn ploeg bij aanvang van de competitie, wat hun ambitie was. “Hoger eindigen dan het afgelopen seizoen”, was het unanieme antwoord. Aangezien Lochem toen op de tweede plek eindigde, belooft dat veel voor komend seizoen. We hopen op een aantrekkelijke en sportieve eerste wedstrijd, waarin het Hengelose Pax de tegenstander is.

Pupil van de week
Deze week is Owen Kolkman pupil van de week bij Sportclub Lochem. Owen is zes jaar en zijn favoriete voetbalclub in het betaald voetbal is Ajax. In de voetbalschool-competitie speelt hij in het team van FC Groningen. Zijn favoriete speler in het eerste van Lochem is Rico Lammerdink.