• Lochem 1 thuis: Tim Hendriks pupil van de week

Erop of eronder: Lochem - Doetinchem

De glans die trainer Henry Golstein vorig seizoen over de selectie van Sportclub Lochem wist te leggen, wil dit seizoen maar niet terugkeren. Terwijl het team met de komst van mannen als Dennis Hilferink en Luc Nijenhuis en de terugkeer van Thomas van der Worp zeker niet in kwaliteit heeft ingeboet. Is morgen de eerste dag van de rest van het seizoen? We hopen het! We wensen alle toeschouwers en vooral onze gasten uit Doetinchem een mooie voetbalmiddag!

Tim Hendriks is pupil van de week
Deze week is Tim Hendriks de pupil van de week bij Sportclub Lochem. Tim is zes jaar en zijn favoriete voetbalclub in het betaald voetbal is Feyenoord. In de voetbalschoolcompetitie speelt Tim in het team van Go Ahead Eagles. De favoriete speler van Tim in het eerste van Sportclub Lochem is Thomas van de Worp. Veel plezier Tim!

De pupil van de week wordt gesponsord door Sports & Science