• Zondag Lochem 1 thuis: Bo Vorselman pupil van de week

De wedstrijd van komende zondag wordt voor Lochem een heel pittig duel. Weliswaar staan beide ploegen schouder aan schouder op de ranglijst, maar OBW heeft een wedstrijd minder gespeeld en nog geen punt gemorst. In de laatste drie duels scoorde de ploeg 13 keer en kreeg het 0 goals tegen! Een serieuze kandidaat voor de titel dus, waar onze hoofdmacht de handen meer dan vol aan zal hebben.

De jonge ploeg uit Zevenaar van trainer Frank van Kouwen doet het uitstekend in de derde klasse C. Ronald Richter is de man om in de gaten te houden aan de zijde van OBW. De talentvolle, pas 20-jarige Richter wist het doel in vier competitiewedstrijden al zes keer te vinden.

Pupil van de week
Deze week is Bo Vorselman pupil van de week bij Sportclub Lochem. Bo is zeven jaar en zijn favoriete voetbalclub in het betaald voetbal is Liverpool. In de voetbalschool-competitie speelt hij in het team van Volendam en na de winterstop gaat hij in de JO8-1 spelen. Zijn favoriete speler in het eerste van Lochem is Rico Lammerdink.