• Luca van Zeijst nieuwe vrijwilliger IT bij SP Lochem

Met ingang van vandaag is Luca van Zeijst binnen SP Lochem het aanspreekpunt voor IT. Zijn belangrijkste rol is het beheren van Office 365 en ondersteunen bij vraagstukken op het gebied van hard-en software.

Lochem is sinds deze zomer overgestapt op Office 365 in de cloud. Op die manier wordt het niet alleen gemakkelijker bestanden te delen, maar worden bestanden ook centraal en beter bewaard. Bij wisseling van bijvoorbeeld bestuursleden raken er zo geen waardevolle kennis en/of documenten verloren. Het past binnen het beleidsplan van de club, waarin het verbeteren van de organisatie een van de doelstellingen is.

Luca studeert IT en speelt zelf in de JO19-3 van SP Lochem. Je kunt hem benaderen voor:

• Installeren van je SP Lochem mailaccount
  • Vragen of problemen bij gebruik van je Office 365 account (bijvoorbeeld opslaan of delen van bestanden)
  • Vragen of ondersteuning bij gebruik van clubgebonden hardware of software

Luca is per mail te bereiken via IT@sportclublochem.nl

Veel succes Luca!

Tom Schooltink