• Lunch4Legends

Sportclub Lochem organiseert 17 maart iets nieuws, namelijk de "Lunch4Legends" , een initiatief speciaal voor onze leden van 65 jaar en ouder. Hiermee willen we onze waardering tonen voor en aan onze trouwe, oudere leden. Uiteraard is dit evenement voor hen gratis.

Wat houdt de Lunch4Legends in?

Vanaf 11:30
uur ontvangen we de Legends in ons Bastion, de kantine. Ben je slecht ter been of niet in de gelegenheid om met eigen vervoer naar Sportclub Lochem te komen, er is vervoer geregeld. Mede dankzij Garage en Taxibedrijf Wijma kun je worden opgehaald en ook weer worden thuisgebracht.

Om 12:00 uur starten we met een heerlijke lunch die wordt verzorgd door zalencentrum/café Bousema. Tijdens de lunch zal Art Langeler verhalen vertellen over zijn ervaringen en avonturen in de wereld van het profvoetbal.

Daarna zullen we om 14:00 uur de wedstrijd bekijken van Sportclub Lochem 1 tegen AZC 1, op dit moment de koploper in de competitie.

Al met al een leuk en afwisselend programma voor de 65-plussers van onze club. We hopen dan ook dat jullie in grote getalen aanmelden voor deze eerste editie van de Lunch4Legends. Aanmelden kan via een email naar evenementen@sportclublochem.nl Zorg er wel voor dat je dit vóór 8 maart aanstaande doet. Zet in de mail even je naam en adres, en geef dan ook aan of we voor je vervoer moeten zorgen.

Hopelijk tot dan!

Organisatie Lunch4Legends