• Luuk Groenouwe pupil van de week bij Lochem - Witkampers

Pupil van de week bij Sp Lochem 1 zijn, is natuurlijk al best wel vet. Maar er is één wedstrijd waarbij het helemaal fantastisch is om pupil van de week te zijn. De wedstrijd der wedstrijden: Lochem - Witkampers. Je eerste ervaring in een bomvol stadion, Luuk. Misschien een beetje spannend, maar gewoon veel om je heen kijken, kalm blijven en vooral genieten!

Elk jaar weer het hoogtepunt van het seizoen: de Berkelderby
Een veel groter voetbalfeest dan Lochem- Witkampers is in onze regio bijna niet denkbaar. De gezonde rivaliteit tussen beide clubs dateert al van lang geleden en altijd staat het duel garant voor spektakel en een sportpark dat uit haar voegen barst. Dat zal vandaag niet veel anders zijn. Welkom Loarne, en veel plezier!

DJ Rick op de afterparty in de kantine
Bij een goed feest hoort goede muziek en we zijn blij dat een club trouwe sponsoren ervoor heeft gezorgd dat DJ Rick de afterparty na de wedstrijd extra gezellig maakt. Intratuin, De Uitlener, Julia+, Veehandel Wittenberg, Sanidrome Fleming en Holland Mineraal: dank voor deze spontane actie!

Luuk Groenouwe is pupil van de week
Deze week is Luuk Groenouwe de pupil van de week bij Sportclub Lochem. Luuk is zes jaar en zijn favoriete voetbalclubs in het betaald voetbal zijn FC Twente en FC Barcelona. In de voetbalschool speelt Luuk in het team van Go Ahead Eagles. De favoriete speler van Luuk in het eerste van Sportclub Lochem is Ivo Fleming. Veel plezier zondag Luuk! De pupil van de week wordt gesponsord door Sports & Science