• Sportclub Lochem zoekt trainers

Maak jij onze jeugdteams sterker?

Na de zomervakantie barst het nieuwe voetbalseizoen weer los en als Technische Commissie zitten we boordevol ambitie. Voor een paar teams kunnen we nog trainers gebruiken die ons gaan helpen die ambitie waar te maken!

Als je één avond per week beschikbaar hebt, gek bent van voetbal en denkt dat jij onze spelers wat kunt leren, dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Zo hebben we trainers nodig voor een fanatiek team van jongens van 15 jaar die elke training zwetend van het veld willen gaan, een technisch vaardig team met jongens van 13 en 14 jaar die willen laten zien wat ze waard zijn, een O13 team met jongens van 12 jaar die voor het eerst op het grote veld gaan spelen (en dat graag willen leren!) en een O12 team met 10 jongens die willen leren schieten als Ronaldo en dribbelen als Messi.

We zoeken trainers voor één training per week, op de maandag, dinsdag, woensdag of donderdagavond. Tijden, teams en dagen zijn in overleg. Bij Sportclub Lochem willen we spelers en trainers de randvoorwaarden bieden zodat er met plezier wordt getraind.

Zo is er een uitgebreide verzameling van filmpjes beschikbaar met favoriete oefeningen die leerzaam zijn, en die jeugdspelers leuk en uitdagend vinden om te doen. Ook kan je aansluiten bij overleggen tussen trainers om te bespreken wat goed werkt. Dit ter ondersteuning – er is geen verplichting. Heb je interesse en/of wil je meer informatie, stuur een mailtje naar tc_splochem@yahoo.com, en we nemen contact met je op.