• Marco Botterblom neemt afscheid van de club

Beste voetbalvrienden,

Na 4 seizoenen trainer van Sportclub Lochem 2 te zijn geweest, heb ik deze week mijn laatste “training” gegeven aan deze fantastische groep. Nog een eindfeest en dan zit het erop voor mij.

Na enige tijd uit de running te zijn geweest als trainer, ben ik Sportclub Lochem dankbaar dat ze mij destijds de kans hebben gegeven weer als trainer aan de slag te kunnen. In het bijzonder William Krabbenborg voor het in contact brengen (en de goeie samenwerking) en Gert en Gerrit voor het vertrouwen in mij.

Vier bewogen seizoenen waarin veel gebeurd is. Het was in ieder geval nooit saai en ik heb mij vanaf het begin welkom gevoeld !!

Dieptepunten waren de degradatie in het 1e seizoen naar de reserve 3e klasse en het niet slagen in de opzet van een 3e selectie elftal dit seizoen. Hierdoor zijn er diverse goede jonge spelers gestopt of elders gaan voetballen. Hoogtepunten waren de 2 kampioenschappen waardoor we nu in de reserve 1e klasse spelen. Daarnaast zijn we een hecht team geworden met een goeie sfeer en opkomst. Op het moment van de corona uitbraak stonden we op de 4e positie met de 3e plek in het vizier. Een 3e kampioenschap zat er niet in naar mijn idee maar wellicht een periodetitel wel.

Rest mij nog iedereen binnen de club te bedanken voor de samenwerking. Met name de trainers en begeleiding (leiders en de grensrechters!!) waar ik intensief mee heb samengewerkt. Verder André Boonk , manusje van alles Bram, Dick Lammertink, Peter Happel, het kantinepersoneel voor de vroege zondagochtenden, trainers/leiders van de overige seniorenteams en natuurlijk het bestuur. Last but not least de sponsoren en daar horen zeker alle ouders en partners bij die ons ondersteund hebben !!

Met sportieve groet Marco Botterblom