• Mike Kolkman wordt vrijwilliger facilitaire zaken

Mijn naam is Mike Kolkman en ben mijn hele leven al woonachtig in Lochem. Vanaf de sport-in sta ik op de velden bij Sportclub Lochem en op dit moment voetbal ik in het 5e elftal. Afgelopen zomer heb ik mijn studie afgerond en ben ik gaan werken in de functie als engineer.

Door mijn nieuwe baan heb ik helaas minder tijd om te besteden bij de club. De afgelopen jaren heb ik een groot deel van de tijd geïnvesteerd in het fluiten van wedstrijden en het coördineren van de scheidsrechters binnen de club. Aan het begin van dit seizoen heb ik bij het bestuur aangegeven dat graag wil stoppen met het coördineren en fluiten en graag een nieuwe functie wil uitvoeren. In mijn nieuwe functie zal ik Martijn Vorselman gaan ondersteunen in zijn functie als bestuurslid facilitaire zaken. Samen gaan we er met volle vaart tegenaan.