• Minikickertoernooi weer groot voetbalfeest!

Afgelopen zaterdag organiseerde SP Lochem traditiegetrouw het Mini Kickertoernooi voor kinderen tussen 5 en 8 jaar. En wat was het een geslaagde en gezellige editie!

Het sportcomplex van SP Lochem leende zich wederom perfect voor dit jaarlijkse jeugdtoernooi. De intocht op het hoofdveld met galmende muziek was al onvergetelijk voor de kinderen. Daarna werden de teams onder luid applaus voorgesteld.

Onder zonnige omstandigheden werden de meest meeslepende wedstrijden op de mat gelegd. Het enthousiasme, plezier en fanatisme spatte van de deelnemende teams af. De toeschouwers op de tribune en langs de zijlijn werden kostelijk vermaakt. Tussendoor konden de kinderen zelfs nog meer energie kwijt op het luchtkussen. De sfeer was gedurende het gehele toernooi ronduit uitstekend.

In totaal hebben acht teams van SP Lochem deelgenomen onder de namen van profclubs. Bij de allerkleinsten ging FC Volendam er met de eerste prijs vandoor. Bij de categorie van zevenjarigen eindigde Roda JC bovenaan. De hoofdprijs was in beide gevallen een smakelijke aangelegenheid. Verder deden ook teams mee van de volgende clubs: Pax, FC Zutphen, AZC, SV Epse en Bon Boys. We hopen dat ze ook volgend jaar weer de weg naar ons complex weten te vinden.

Hierbij welverdiende complimenten richting alle vrijwilligers en sponsors die deze ochtend mede mogelijk hebben gemaakt. Er zijn tijdens en na dit voetbalspektakel velerlei positieve berichten binnengekomen over de organisatie.