• Naar de kantine? Smartphone mee!

Naar de kantine of terras van onze club?  Smartphone mee!

Er gelden -ook voor SP Lochem- strenge regels om verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Een goede zaak natuurlijk.
Dit betekent dat als je in de kantine of op het terras wilt zitten dat je een gezondheidscheck moet doen. Wil je alleen een kop koffie/thee? Dan is er een ander uitgiftepunt dus dan hoeft het niet.

Waarom een gezondheidscheck?
De horeca -dus ook onze kantine- is verplicht om gasten te vragen of ze mogelijk besmet zijn met COVID-19 en een bezoekers registratie bij te houden om bij een uitbraak te waarschuwen. We hebben hier een superhandige en privacy-veilige “Checkgesprek-app” voor.

Inchecken moeilijk? Nee hoor!
Wil je naar de kantine of terras? Scan de QR-code op de Lochem-gele posters. Er volgen een paar korte vragen. Ben je risicovrij dan popt er een groen scherm op, dit laat je aan de kantinemedewerkers zien. Wil je in de kantine blijven? Vraag het de kantinemedewerker. Ga je naar huis, check uit op je mobiel.

Nieuwsgierig?
Voor info of “droog” oefenenen, Check deze link:  https://checkgesprek.nl

Het COVID-19 virus steekt weer de kop op. Het maakt alles complexer dan we gewend waren. Toch rekenen we op je medewerking. Houd je aan de richtlijnen. Alleen samen houden we de vereniging “in de benen” en gezond.