• Lochem-bestuur breidt uit met Martijn Vorselman

Het bestuur van Sportclub Lochem is uitgebreid met Martijn Vorselman. Martijn wordt verantwoordelijk voor de facilitaire zaken binnen de club. Hij gaat nu al aan de slag en tijdens de eerstvolgende ALV wordt hij formeel als bestuurslid voorgedragen.

Martijn reageerde op de vacature van bestuurslid facilitair dat op het vacaturebord in de hal hing. Hij stelt zich hierbij graag even aan jullie voor:

"Sinds Mei 2017 woon ik met veel plezier in Lochem! Samen met mijn vrouw en 3 sportieve jongens in een woonboerderij nabij de sportvelden. Sport en wat je kunt bereiken met sport als middel om mensen te bewegen, te verbinden en te mobiliseren is voor mij altijd een belangrijke driver geweest in het leven.

Als 16-jarige schaatser ging ik naar het CIOS te Heerenveen, vervolgens bracht de sport mij op de ALO in Groningen, waarnaast ik ook een managementopleiding heb mogen volgen en afronden. In mijn vrije tijd gaf ik met veel plezier training op de squashbaan e/o tennisbaan. Squash heeft ons heel Nederland laten zien, tijdens mijn werk in Zutphen (JJI) heb ik in Vorden squashtrainingen verzorgd.

In het onderwijs heb ik diverse rollen bekleed en werk ik momenteel bij ROC van Amsterdam College Zuidoost als communicatieadviseur en projectleider. Mijn ruime blik op sport, bewegend onderwijs ervaring met diversiteit en inclusiviteit, zal ik volop inzetten om mijn steentje bij te dragen aan het waarmaken van de visie van sportclub Lochem: “iedereen doet mee”!

Ik doe mee!

Hartelijke groet, Martijn Vorselman