• Nieuw lid voor de Fair Play Commissie

Manon Grijzen is met ingang van heden lid van onze Fair Play Commissie. Zij neemt daarmee het stokje over van Frits Hurenkamp, die betrokken was bij de oprichting van de commissie en het na drie jaar welletjes vindt. Dank Frits, voor al je goeie werk voor onze club. En Manon stelt zich graag even aan jullie voor.

"Als moeder van Hugo en Joris sta ik vrijwel wekelijks als enthousiaste supporter langs de lijn bij Sportclub Lochem. Van huis uit ben ik geen voetballer, maar ik geniet van het plezier van de jongens, de samenwerking, hun technische vooruitgang en de contacten met de ouders langs de lijn. Voetbal is belangrijk in het leven van mijn zoons. Net als ieder andere sporter nemen zij een belangrijke ervaring mee die van enorm belang is voor hun persoonlijke ontwikkeling.

Dit wetende en in combinatie met mijn achtergrond als GZ-psycholoog werkzaam in de Jeugd-GGZ, staat de Fair Play Commissie me na aan het hart. Als lid van de FPC draag ik graag een steentje bij aan deze mooie club die veiligheid en plezier voor iedereen boven alles stelt!"

Manon Grijzen-Rensen