• Nieuwe coronamaatregelen van kracht

Per 6 november heeft het demissionair kabinet nieuwe maatregelen aangekondigd voor de sport. Voor de buitensport geldt dat voor binnenruimtes (zoals kleedkamers, toilet, bestuurskamer, sportkantine) en het buitenterras een corona toegangsbewijs zou moeten worden gevraagd. Op de velden geldt dit niet.

Voor de kantine was bij Sportclub Lochem al een corona toegangsbewijs noodzakelijk. Dit blijven we ook vragen. De tafels op het terras worden weggehaald, zodat we daar niet met een toegangsbewijs hoeven te werken. Voor de overige binnenruimtes beraden we ons de komende periode op een aanpak. De overheid heeft ons ook tijd gegeven om dit goed te regelen.

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Martijn Vorselman via facilitair@sportclublochem.nl