• Nieuwe sponsor: Vitaal! Arbo

Sinds 1 januari 2024 is Vitaal! Arbo de trotse sponsor van Sportclub Lochem. Vitaal! Arbo is een gecertificeerde arbodienst die regionaal in de Achterhoek werkt, met een vestiging in Lochem. Dankzij de sponsorbijdrage van Vitaal! Arbo heeft Sportclub Lochem lekkere warme jassen kunnen aanschaffen voor alle trainers en coaches. Binnekort zullen deze jassen aan de coaches en trainers ter beschikking worden gesteld. Vitaal! Arbo zal Sportclub Lochem de komende 4,5 jaar ondersteunen.

Op de foto poseren Martine Gaasbeek van Vitaal! Arbo en Jakob Boelens van Sportclub Lochem. Dank is verschuldigd aan Fikri Yuksel voor de prettige begeleiding bij de totstandkoming van de overeenkomst.

Vitaal! Arbo bedankt voor jullie mooie steun aan Sportclub Lochem en op naar een langdurige en succesvolle samenwerking!