• Nieuwe Update (17 april): Bus naar Reunie: vertrektijden weer aangepast

********* UPDATE 2 *********

De busmaatschappij heeft aangegeven niet te kunnen voldoen aan de wens om later te vertrekken en eerder huiswaarts te keren. Vandaar dat de "oude" vertrektijden weer van toepassing zijn

Datum: 22 april 2023
Opstapplaats: Parkeerplaats Sportclub Lochem
Vertrektijd heenreis: 17:30 uur
Vertrektijd terugreis: 24:00 uur
Prijs: € 10,=, uitsluitend contant te voldoen. Bij opgave is je deelname definitief!

Mocht je nog vragen hebben neem dan contact op via evenementen@sportclublochem.nl

********* EINDE UPDATE *********

Wie gaat er mee met de bus naar Reunie 1 tegen Sportclub Lochem 1?

De evenenmentencommissie heeft voor de uitwedstrijd tegen Reunie op zaterdagavond 22 april een speciale supportersreis georganiseerd! We gaan met z'n allen naar Borculo! Natuurlijk om daar ons eerste elftal aan te moedigen maar net zo belangrijk is een gezellige 3e helft. Net als in Het Bastion na Lochem-Reunie in de eerste seizoenshelft.

Geef je nu op door hieronder te klikken op het aanmeldformulier:

AANMELDFORMULIER REUNIE 1 - LOCHEM 1

Wacht niet te lang want vol is vol!

Gezellig! Tot Dan