• Heb jij hart voor de club? Vrijwilligers gezocht voor beheertaken

Heb jij hart voor onze club? En vind je het leuk wat meer bij de club betrokken te zijn? Dan hebben wij een paar nieuwe, leuke vacatures rondom het beheer van ons complex. Kom erbij!

Zoals waarschijnlijk bekend is, stopt Hans Hoetink aan het eind van dit seizoen als beheerder van ons complex. Een behoorlijk aderlating; Hans deed enorm veel voor de club. In overleg met betrokkenen hebben we de de afgelopen periode gekeken hoe we aan deze functie invulling kunnen geven. De huidige functie wordt opgesplitst in de onderstaande functies  en taken. Heb je interesse in één van deze functies? Stuur dan een mail naar Cindy ten Elshof: cindytenelshof@sportclublochem.nl

Vacature 1: Beheerder veldonderhoud

• Planning werkzaamheden
  • Coördinator van de vrijwilligers
  • Contactpersoon voor leveranciers
  • Contactpersoon en controle werkzaamheden derden/externen
  • Coördinatie jaarlijks (groot) onderhoud van de velden en installaties
  • Meerjarenplan onderhoud velden
  • Onderhoud reclameborden
  • Dagelijks onderhoud aan velden
  • I.o.m. dagelijks bestuur begroting beheer en onderhoud van de velden opstellen
  • Aanvragen offertes tbv beheer- en onderhoud
Naast de beheerder zoeken we ook enkele heren (dames uiteraard ook van harte welkom) om de onderhoudsploeg te versterken. De huidige ploeg kan wel wat extra handen gebruiken. Het vergt iedere week weer een flink aantal uren om de velden en alles rondom de velden te onderhouden. We worden hier vanaf nu bij ondersteund door Hofmeijer, maar daarnaast blijven er ook taken voor onszelf over.

Vacature 2: Beheerder opstallen

• Planning werkzaamheden
  • Coördinator van de vrijwilligers
  • Contactpersoon voor leveranciers
  • Contactpersoon naar derden (schoonmaakbedrijf etc.)
  • Controle werkzaamheden derden
  • Coördinatie jaarlijks onderhoud van de apparatuur
  • Meerjaren plan onderhoud opstallen
  • Zomer- en winterschoonmaak
  • Dagelijks onderhoud aan opstallen
  • Begeleiding en controle gebruik accommodatie door Staring College
  • I.o.m. dagelijks bestuur begroting beheer en onderhoud van de opstallen opstellen
  • Aanvragen offertes tbv beheer- en onderhoud
  • Sleutelbeheer
Naast de beheerder zoeken we ook enkele heren (dames uiteraard ook van harte welkom) om allerlei klusjes te verrichten. Doet de vaatwasser even niet wat die moet doen, een lampje vervangen, het frituurvet moet vervangen worden, een klemmende deur stellen. Kortom een aantal handige Harry’s die wanneer nodig dit soort klussen kunnen verrichten.

Vacature 3: Beheer , onderhoud en inkoop van training- en wedstrijdmateriaal
Met als takenpakket:
  • Planning toezicht- en onderhoud materiaal
  • Beheer ballenhok
  • Beheer materiaal (doelen, netten, etc)
  • Coördinatie vrijwilligers
  • Onderhoud doelen, netten, ballenvangers etc.
  • Coördinatie wedstrijd gereed maken van de velden
  • Aanvragen offertes tbv materiaal
  • Inkoop materiaal i.o.m. penningmeester

Overige vacatures:

Wekelijkse schoonmaak van de kantine
Op maandagmiddag komt de BSO met een groep kinderen in onze kantine. Daarom wordt de kantine op maandagochtend schoongemaakt. Hiervoor zoeken we een of meerdere personen die dit willen verzorgen.

Wassen textiel / polo’s
Alle handdoeken/theedoeken en de polo’s die het kantinepersoneel draagt worden wekelijks gewassen. Hiervoor zoeken we een vrijwilliger die dit op zich wil nemen. Uiteraard staat hier een vergoeding voor gebruik van uw wasmachine tegenover.