• pasfoto in sportlink

Je komt ze in allerlei variaties tegen, de pasfoto's van onze (jonge) spelers in sportlink, en dus ook op de digitale spelerspassen. Vakantiekiekjes, familieportretten, lurkend aan een colaatje enz. enz. Je zult begrijpen dat voor een goede identificatie van de spelers, dit niet de bedoeling is.....

...en dat vind sportlink ook. Zij hebben de clubs nogmaals gevraagd om ervoor te zorgen dat de foto's van de spelers voldoen aan de gestelde eisen. Het moet dus een recente pasfoto zijn.

Jullie kunnen de foto's nog aanpassen tot 31 oktober 2020 op voetbal.nl, daarna is het helaas niet meer mogelijk. Een foto, die niet voldoet aan de eisen kan voor veel ellende zorgen voor de speler zelf, maar ook voor de vereniging. Het zou zo maar kunnen dat een speler niet mag spelen of er misschien wel een boete voor krijgt, net als als de vereniging.

Laten we dit allemaal voorkomen door te ervoor te zorgen dat er een goede foto in sportlink staat.

De leiders van alle teams krijgen een WhatsApp-bericht met het verzoek de foto's te controleren en verzoeken indien noodzakelijk de desbetreffende speler snel een goede pasfoto te uploaden.

Mocht je het zelf niet lukken de foto te koppelen, stuur dan de foto in JPEG formaat naar Arend Bouwmeester via ledenadministratie@sportclublochem.nl