• op weg naar de profs!

Welke jonge voetballer droomt er nou niet van, voetballen in een kolkende Adelaarshorst, een Vijverberg in extase of misschien wel in een dansende Kuip of Philipsstadion? Onderstaande oud-Lochemers komen steeds een stapje dichterbij.

Mylan Striekwold gaat volgend seizoen voor de eerste keer in het prachtige rood-geel van de trots van Deventer zijn kunsten vertonen! Spannend hoor! Veel succes Mylan namens iedereen van Sportclub Lochem!

Misschien was voor Mylan Thomas Meurs wel zijn grote voorbeeld. Thomas heeft inmiddels zijn verblijf in de Deventer Koekstad met een jaar verlengd. Ook volgend seizoen is Thomas in de O-21 van Kowet te bewonderen! Komoptan Thomas!

Keeper Olan Belgraver is succesvol bij de superboeren uit Doetinchem. Hij heeft onlangs te horen gekregen dat hij weer een jaar door mag bij De Graafschap Voetbalacademie waar hij in de JO12 gaat spelen. PAK ZE, OLAN!!!

Luc Arentsen hoort al zo'n beetje bij de inventaris van de Graafschap (Althans zo voelt dat..) Ook hij mag weer een jaartje verder en speelt het seizoen 21/22 in de JO14 van de Blauw-witten. D'r an Luc! We houden je in de gaten...

Wie ook weer een jaar verder mag bij De Graafschap Voetbalacademie is Ridde Vorselman. in het seizoen 2021-2022 komt Ridde uit in de JO13. Let's go Ridde, D'r an!

Na een seizoen met maar een beperkt aantal wedstrijden in de JO13 heeft Stan van Harselaar vorige week te horen gekregen dat ze hem volgend seizoen bij de JO14 van Go Ahead Eagles wel goed kunnen gebruiken! Hartstikke goed, Stan! #komoptan

Jort Ribbers is inmiddels ook al een aantal jaar succesvol bij de FC Twente/Heracles Academie. Volgend jaar speelt hij JO18 van de Tukkers. Gaat lekker Jort, veel succes!

De Lochemse talenten zijn goed vertegenworrdigd bij de Superboeren uit Doetinchem. Volgend seizoen  speelt Ruben Radstake bij de JO18 van de blauw-witten en gaat dus gewoon lekker verder in de Achterhoek! Zet 'm op Ruben!

Keeper Len van Vulpen treedt seizoen 2021-2022 wellicht in de voetsporen van de beste keeper van de Keuken Kampioen Divisie, Jay Gorter. 24 clean sheets zou mooi zijn! Veel succes bij de Eagles O15 Len!

Oud Lochemer Dielan Ghafour gaat ook verder bij Kowet! Hij is inmiddels ook al een tijdje uit Lochem vertrokken en ook volgend seizoen zal hij de kleuren van fluweel verdidigen in de O16. #komoptan

Nogmaals allemaal veel succes en veel plezier!