• Roken op de club: kunnen we dat wel maken?

Dat roken ongezond is, weten we allemaal. Natuurlijk is ieder mens vrij om wel of niet te roken. En stoppen met roken valt niet mee. Maar we weten ook: zien roken doet roken. Daarom willen we graag graag jouw mening horen over de combi roken, sporten en jeugd.

Roken op de club bij Sportclub Lochem, kunnen we dat wel maken?
Sportclub Lochem is niet de enige club die bezig is met haar rookbeleid Veel amateursclubs in de regio zijn al rookvrij. In de stadions van eredivisieclubs mag vanaf het seizoen 2020/2021 niet meer gerookt worden. En in 2025 is roken op het terrein van een sportvereniging zelfs bij wet verboden.

Wat vind jij ervan?
We horen graag jouw mening en tips over een rookvrije club. Doe mee, het kost nog geen twee minuten! We leggen je drie vragen (en één bonusvraag) voor.