• Salland Clubactie levert mooi bedrag op!

Salland Zorgverzekeringen brengt graag mensen in beweging. Sportclub Lochem en andere verenigingen doen dat ook, mensen in beweging brengen. En niet alleen dat, ook vervullen we maatschappelijk een belangrijke rol. Daarom biedt Salland ons graag een financieel steuntje in de rug met de Salland Clubactie.

Wij hebben ook dit jaar weer meegedaan aan de Salland Clubactie en dat heeft ons het mooie sponsorbedrag van €290,- opgeleverd. Bedankt aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen! Samen geven we onze club een extra steuntje in de rug.

Dit jaar willen we het sponsorbedrag investeren in de opleiding van jeugdleden die trainer of scheidsrechter willen worden.

Hoe het werkt:
Voor elk premiebetalend lid van de club dat zich bij ons aanmeldt, krijgt de sportvereniging een bedrag voor de clubkas. Dit bedrag is vrij te besteden; er zitten geen voorwaarden aan:

€ 50,- wanneer een lid als nieuwe verzekerde instapt in de clubcollectiviteit van Salland.
€ 10,- wanneer een lid als bestaande Salland-verzekerde overstapt naar de clubcollectiviteit.
€ 10,- wanneer een lid (als bestaande Salland verzekerde) via de clubcollectiviteit verzekerd blijft bij ons.*

Ben je lid van Sportclub Lochem, en wil je aan het eind van het jaar je zorgverzekering misschien wel oversluiten, denk dan ook eens aan de clubcollectiviteit van Salland Zorgverzekeringen!