• Sanidrome winactie: 500 euro voor jeugd Sportclub Lochem

Saskia en Edwin Vos verdienden in december 2500 euro terug op hun badkamer in de winactie van Sanidome Fleming. Saskia een Edwin besloten van dat bedrag 500 euro te schenken aan Sportclub Lochem en 500 euro aan Serious Request.

Secretaris Daan Siebelink van Sportclub Lochem nam gisteren de cheque in ontvangst. Het bedrag is bestemd voor de jeugdafdeling.

Sanidrome Fleming uit Lochem is al jaren sponsor van Sportclub Lochem. Omdat Sanidrome 25 jaar bestaat, is er iedere maand een winactie. Deelnemers die door Sanidrome hun badkamer hebben laten plaatsen, kunnen stemmen winnen. De actie loopt tot en met januari 2019. Iedere maand wint de badkamer met de meeste stemmen een bedrag van 2500 euro.

Saskia en Edwin besloten mee te doen aan de actie en bij winst ook twee goede doelen te steunen. Mede namens de stemmen van leden van Sportclub Lochem, waarvoor hun dank, hebben zij de actie van de maand december 2018 gewonnen. Sportclub Lochem is blij met het bedrag en beslist de komende maand hoe de 500 euro gaat worden besteed.