• Fluit jij over 20 jaar de EK-finale? Cursus pupillenscheidsrechter start weer

Dit najaar starten we weer met een cursus Pupillenscheidsrechter. Dit is voor jongens en meiden vanaf 12 jaar. Na de cursus mogen zij alle pupillenwedstrijden fluiten t/m 012.

De cursus bestaat uit een cursusavond op 14 september. Daarna fluit je twee wedstrijden onder begeleiding. Op 9 november is er nog een afsluitende cursusavond.

Het leukste is natuurlijk met je hele team mee te doen. De huidige scheidsrechters fluiten gemiddeld eens per drie weken een wedstrijd. Aanmelden kan via een persoonlijke app aan Jeroen Drabbe. Voor meer informatie of vragen kun je Jeroen ook bellen of appen.

Aan al onze meiden: we zouden het super vinden als we komend seizoen extra veel meiden aan onze scheidsrechtersploeg kunnen toevoegen. Meer dan welkom dus!!

NB de cursus voor clubscheidsrechter (junioren) is vanaf 16 jaar en start wat later in het najaar