• SIMCO-ION nieuwe sponsor van Sportclub Lochem

Sinds het afgelopen seizoen is SIMCO-ION (EMEA, Europe, Middle-East & Africa)) trotse sponsor van Sportclub Lochem. Dankzij de sponsorbijdrage van SIMCO-ION heeft Sportclub Lochem videoanalyse-apparatuur kunnen aanschaffen.

Tom Wesselink en Perry van der Wal van SIMCO-ION poseren op de foto voor een van de SIMCO-ION trucks samen met Yousef Kora, Perry van der Wal, Nick Brigg en Jakob Boelens van Sportclub Lochem. Voor de mannen staat de videocamera opgesteld. Yousef Kora is, mede dankzij SIMCO-ION, opgeleid tot video-analist.

Het afgelopen seizoen is de videoanalyse-apparatuur wekelijks gebruikt. Ieder team kan inschrijven op de reservering van de apparatuur. Op deze wijze hopen we trainers en spelers nog meer handvatten te geven om beter te worden. SIMCO-ION bedankt voor jullie steun aan Sportclub Lochem!