• Spelregelbewijs

De spelregels van het spelletje voetbal zijn de laatste jaren nog als eens aangepast, waardoor het voor velen niet meer makkelijk is om de spelregels te volgen. Voor onze teambegeleiders en trainers is het toch wel van belang, dat je de spelregels kent en dus ook toe kan passen. Mocht je geen teamleider of trainer zijn, ook dan kan je deze cursus volgen Om alles weer helder op het netvlies te krijgen kan je als bondlid (KNVB) een vrijwillige cursus volgen bij Voetbalmasterz, zonder dat hier kosten voor jou aan verbonden zijn. Door je naam en je Bondsnummer te mailen aan de ledenadministratie@sportclubLochem.nl. We melden je dan aan via sportlink en je ontvangt dan een email om deze cursus te volgen. Zodra je de cursus hebt afgerond wordt dit automatisch geregistreerd in Sportlink Ben je geen Bondslid, dan kan je zoeken via google naar voetbalmastersz en de cursus ook opstarten of hier kosten aan verbonden zijn is mij niet duidelijk.