• Sponsors naar FC De Rebellen

Vorige week vrijdagavond waren op uitnodiging van Sportclub Lochem 130 sponsoren en hun genodigden aanwezig in de schouwburg in Lochem bij een voorstelling van FC De Rebellen. FC De Rebellen is een kleurrijk gezelschap van voormalige profvoetballers die na hun carrière verschillende activiteiten ondernemen, gerelateerd aan voetbal. Zo zijn ze in te huren voor het spelen van een wedstrijd, maar afgelopen vrijdag stonden er 3 rebellen op het podium van de schouwburg, in een opzet zoals we die ook kennen van Voetbal Inside. De aanwezige rebellen waren Wim Kieft, Theo Janssen en Royston Drenthe. Onder leiding van host Tjarda Zeggelink werd er zowel voor als na de rust over allerlei onderwerpen uit de voetballerij gediscussieerd. Na afloop werd er tijdens de 3de helft nog uitgebreid nagepraat over de mooie avond.

Wij hopen dat onze gasten een leuke avond hebben gehad. Zonder de steun van onze sponsoren zou het niet mogelijk zijn om met elkaar te doen wat we zo graag doen, namelijk heerlijk voetballen. Wij realiseren ons dat voor iedere Euro die wij als sponsorgeld krijgen hard is gewerkt en dat het niet vanzelfsprekend is dat onze sponsoren ons steunen. Des te dankbaarder zijn wij voor alle steun. Aan al onze sponsoren daarom ook via deze weg: heel erg bedankt!​

Jakob Boelens
Voorzitter Sportclub Lochem