• 14 maart Sportclub Lochem O23 in Kwartfinale Achterhoek Cup

Dinsdagavond  14 maart speelt Sportclub Lochem O23 de kwartfinale van de Achterhoek Cup.

De tegenstander is het eerste elftal van Longa '30 uit Lichtenvoorde. Ze komen uit in de 4e divisie (klik) en draaien prima mee in de subtop van deze klasse. Een tegenstander van formaat dus waar onze O23 de handen vol aan zal hebben.

Deze avond zal ons O23 elftal bestaan uit een mix van spelers uit Lochem 1 en 2, JO19-1 en JO17-1. Een mooie mix van jonge voetballers die middels dit elftal de nodige ervaring kan opdoen. Onze jongens kijken er erg naar uit om deze topwedstrijd te spelen!

De aanvang van de wedstrijd is 20:30 uur en zal onder leiding staan van scheidsrechter Jordi Eijgelsheim en assistent scheidsrechters Lars Westendorp en Mark Til.

Kom allemaal dus dinsdagavond 14 maart naar Sportpark "De Elze", aanvang 20:30 uur!

Tot dan!