• Sportpark "De Elze" blijft geopend in de zomer

Einde seizoen,

Alle wedstrijden zitten erop en de jeugddag en het six-day toernooi zijn weer achter de rug. Dit betekent echter niet dat het complex op slot gaat! Net zoals vorig jaar blijft het complex de gehele zomer geopend om te trainen.

Er is geen trainingsschema, we gaan er vanuit dat de trainers dit onderling regelen. Let op, de komende weken zijn er in de avonduren nog oefenwedstrijden op de beide kunstgrasvelden. Op de site kun je alle wedstrijden vinden!

Op woensdag vanaf 20:00 zijn de beide velden in gebruik door de recreatieve seniorenteams. Ook zal de kantine op de woensdagavond openblijven. Vanaf maandag 7 augustus gaat het nieuwe trainingsschema in.

Tijdens de zomervakantie is, als het hek open staat, het complex elke dag van 13:00 tot 17:00 geopend om zelf te voetballen. Als het hek gesloten is, kan er dus niet vrij gevoetbald worden. Het vrij voetballen is ook alleen toegestaan op de beide kunstgrasvelden!

Mocht je nog vragen hebben, dan kan je altijd contact opnemen met:
Mike Kolkman: 06-27350060
Piet Kortsmit: 06-51556689