• Sports & Science ook komend seizoen onze sportmedische partner

Ook in het seizoen 2020-2021 blijft Sports & Science onze sportmedische partner.

Iedere vrijdag is er in de praktijk van Sports & Science een inloopspreekuur van 18:30-19:00 waar Floriaan voor u of uw kind klaar straat. Daarnaast bieden zij u ook nog de volgende diensten:

• 24 uurs app service met Floriaan: 06-13929805
  • advies binnen 24 uur
  • voor een uitgebreid onderzoek kunt u terecht bij 1 van de therapeuten op de praktijk. Voor jeugd tot 18 jaar valt fysiotherapie onder de basisvergoeding van je ziektekostenverzekering. Ben je ouder dan 18? Kijk dan even je polisvoorwaarden na.
  • behandeling binnen 48 uur
  • revalidatie op het veld of in de praktijk

Joey zal komend seizoen de verzorging op zich nemen voor het eerste elftal. Robin zal daarnaast komend seizoen de fysiotherapie taken voor de selectie op zich nemen.

Eveneens kunt u voor een gereduceerd tarief komen trainen:
  • € 17 euro per maand voor spelende jeugd leden tot 19 jaar.
  • € 25 euro per maand voor selectie en spelers tot 25 jaar.
  • € 32 euro per maand voor alle vrijwilligers, bestuursleden en spelers vanaf 25 jaar.

Het Team

Rechts ziet u het team fystiotherapeuten van Sports & Science dat voor Sportclub Lochem actief is. Van boven naar onder:

• Julia
  • Sam