• Team Utrecht kampioen

Team Utrecht kampioen!

In 2020 mocht ik coach zijn van team Utrecht in de Voetbalschool.

Een prachtig team met een mix van groot en klein en sterk en snel.

Allemaal dappere voetballertjes.

Het was even wennen om alle namen te leren kennen, maar met 5 vrolijke jongens ging het seizoen heel goed van start. Dan weer winst, dan weer verlies, maar elke week veel inzet en plezier.

Toen kwam helaas corona en hebben we elkaar lang niet gezien. Gelukkig mochten we begin mei toch weer verder met de wedstrijden.

Team Utrecht speelde hele leuke wedstrijden.

Thijm, Huub, Sven, Taeke en Thijmen kwamen elke zaterdag weer vol enthousiasme naar het veld en we pakten steeds meer punten. We haalden de 1e plek en met de punten van 13 juni jl. was het kampioenschap zeker.

Afgelopen zaterdag was de laatste wedstrijd tegen Groningen. Weer een hele leuke wedstrijd met veel doelpunten. Utrecht verloor met 5-6.

Daarna was het tijd voor een feestje met ranja en chips.

Thijm, Huub, Sven, Taeke en Thijmen zijn kampioen geworden van de voetbalschool en hebben de gouden koffieboon trots in ontvangst genomen. Iedereen van het team een mooie medaille gekregen en natuurlijk samen op de foto.

Team Utrecht van harte gefeliciteerd!

Ik ga de oeh’s en de oh’s van de gemiste kansen en de mooie doelpunten missen, maar ik ben heel trots op jullie.

Heel veel plezier iedereen in het volgende seizoen en we zien elkaar vast nog wel.

Sportieve groet,

Jullie trotse coach