• Thomas Kuiters per direct opgenomen in het bestuur

Met directe ingang zal Thomas Kuiters aansluiten bij het bestuur in de functie van Bestuurslid Horeca. Op de eerstkomende ALV zal Thomas worden voorgedragen voor formele benoeming.

Thomas zal zich als Bestuurslid Horeca gaan bezighouden met de organisatie en coordinatie van alle horeca-gerelateerde zaken binnen Sportclub Lochem. Als bestuur willen we graag dat er naast het voetbal veel activiteiten plaatsvinden binnen onze vereniging, en dat vraagt bij elkaar om de inzet en coordinatie van veel vrijwilligers en afstemming met bijvoorbeeld de evenementencommissie en de toernooicommissie. We zijn erg blij dat Thomas deze taak met enthousiasme op zich wil nemen en we wensen Thomas heel veel succes bij de uitoefening van zijn bestuurswerkzaamheden.

De komende periode zullen we als bestuur onze huidige samenstelling en de onderlinge rolverdeling evalueren. Het is daarom niet uitgesloten dat er nog een aantal wijzigingen zal plaatsvinden. We zullen daarvan telkens zo snel mogelijk melding maken op onze website.

Bestuur Sportclub Lochem