• Topverkopers Grote Clubaktie in het zonnetje gezet

Nog net voor de kerstdagen zijn de prijzen uitgereikt aan de topverkopers van de Grote Clubactie. De winnaars waren uitgenodigd in de kantine en waren allen om 15.30 uur aanwezig. De ouders mochten helaas niet aanwezig zijn vanwege de corona regels.

De winnaars zijn:
1. Seth Groters,
2. Kay de lange,
3. Morris Tenbrinck,
4. Luuk Zomer,
5. Cis Kanne.

De Topverkopers mochten allemaal een drankje en wat lekkers uitzoeken. De prijzen bestonden uit een De Graafschap-sjaal of een De Graafschap-muts of een door de selectie gesigneerde De Graafschap-bal. De Sjaals, Mutsen en de ballen zijn ook dit jaar weer aangeboden door BVO de Graafschap. Onze hartelijke dank hiervoor

Op de bijgevoegde foto's ziet u de trotse winnaars met hun gewonnen prijs.

Namens Sportclub Lochem willen wij alle verkopers bedanken voor hun inzet om de Grote Clubactie weer tot een succes te maken. Het is gelukt om ook dit jaar weer meer loten te verkopen dan in het vorige jaar.

We hopen volgend jaar weer op jullie inzet te kunnen rekenen.

Met vriendelijke groet,

Petra van Westerhuis