• Trainer worden bij Sportclub Lochem

Trots op onze trainers….en we zoeken er nog meer!
De laatste jaren hebben we veel tijd en energie gestoken in het opleiden en werven van jonge trainers. Als we kijken naar wat we bereikt hebben is dat een reden om trots te zijn. Trots dat zoveel spelers van SP Lochem trainer zijn geworden, het zijn er momenteel al meer dan 25!

Sommigen zijn net begonnen als hulptrainer bij de pupillen, een fors aantal is al trainer, keeperstrainer of hoofdtrainer en heeft een al KNVB cursus juniorentrainer, pupillentrainer of zelfs TC 3 gedaan.

Daarnaast zijn we natuurlijk ook trots op al onze trainers die al een schat aan levenservaring met zich meedragen. (zie foto's hiernaast) En momenteel wordt er weer een aantal nieuwe talenten opgeleid. Ze volgen de cursus pupillentrainer met onze eigen hoofdtrainer van Sportclub Lochem 1, Laurens als KNVB docent. Maar we zijn er nog lang niet.

Kan het nog beter? Ja, maar alleen met jullie hulp!
Vooral in de oudere leeftijdsgroepen (vanaf JO15) zien we nog een groot tekort. Maar ook in andere leeftijdsgroepen en bij de meiden kunnen we nog meer trainers gebruiken. Goede trainingen voor iedereen. Dat is het doel en dat willen we bereiken. Maar dat kan simpelweg alleen met jullie hulp Want de club, dat zijn we allemaal!

Word trainer!
Jeugdspelers opleiden tot trainer lukt ons dus al aardig. Nu gaan we ouders, grootouders of spelers uit seniorenteams opleiden. In februari 2023 gaat dat beginnen met de KNVB Aftrapmodule, die bij ons op de Elze zal worden gegeven. Wij maken van jou een supertrainer!

We zien elke week genoeg enthousiaste mensen langs de lijn met een voetbalhart die het zeker kunnen. En laten we niet vergeten: het is gewoon superleuk om te doen. Alleen een team trainen of met z’n tweeen, het kan allemaal! “Een goede trainer voor iedereen” dat is de ambitie voor het seizoen 22/23.

Help de club, zet de stap en geef je op! Opgeven kan door een bericht te sturen naar onze Hoofd Opleidingen Eddo Siebelink (hoofdopleidingen@sportclublochem.nl) Ook voor vragen kun je bij hem terecht.

Namens het Bestuur en TC,
Pieter Franssen