• Verslag van het trainingskamp selectie Sportclub Lochem

Nadat de selectie vorig jaar een succesvol trainingskamp in Mierlo had belegd, was dit keer de keuze gevallen op Paterswolde, onder de rook van Groningen. Na aankomst in het hotel op vrijdagmiddag werd er na het diner een training verzorgd door een gedreven en enthousiaste Art Langeler. Bij terugkomst in het hotel was er nog een heel leuk vragenuurtje met Art waarin hij vertelde over een paar van zijn voetbalavonturen, bijvoorbeeld als bondscoach van Curaçao. Art, bedankt dat je dit voor ons hebt willen doen!

Zaterdagochtend was er een paintball activiteit en ’s middags was er een pittige bootcamp. Wegens de warmte werd de training van zaterdagmiddag omgeruild voor zwemmen in het Paterswoldsemeer voor de liefhebbers. Zaterdagavond was er een leuke pub quiz, geheel verzorgd door de spelersgroep, en vervolgens was het tijd om te gaan stappen in Groningen. Tussen alle activiteiten door is er veel aandacht besteed aan allerlei gesprekken en het maken van afspraken voor het komende seizoen. Zondagochtend na het ontbijt werd de terugreis naar Lochem weer ingezet.

De selectie dankt de staf voor de organisatie van dit trainingskamp maar zeker ook de sponsoren die dit trainingskamp hebben mogelijk gemaakt:

• Dat Staat Vastgoed
  • Café Bousema