• Grote wervingsactie voor tweede kunstgrasveld van start

Met 800 leden en 600 fanatieke voetballers, doen we bij Sportclub Lochem niets liever dan voetballen. Elke dag opnieuw. Maar we kampen al een hele tijd met onvoldoende bespeelbare velden. Daarom gaan we voor een tweede kunstgrasveld (KG2). Een deel van de financiering brengen we bijeen met een speciale crowdfundingactie.

Tot en met de zomer helpt heel Lochem mee. Leden, vrienden, familie en iedere Lochemmer die voetbal een warm hart toedraagt, kan doneren en zo een of meer vierkante meters van het nieuwe veld kopen. Of bijvoorbeeld de cornervlag.

Doe een individuele donatie

Via het speciale platform kan iedereen één of meer vierkante meters kopen. Bij het doneren kun je kiezen om een specifiek team van Sportclub Lochem te supporten. Welke ploeg gun jij het nieuwe kunstgrasveld het meest? Ga naar het platform en doe een donatie.

Zet een teamactie op

Als team kun je ook zelf een actie op touw zetten om zoveel mogelijk vierkante meters te verkopen. Bijvoorbeeld met een lege flessen actie, een sponsorloop of een hooghouden-challenge. Het totaalbedrag kun je via het platform doneren. Misschien verdien je wel genoeg bij elkaar om de cornervlag of de penaltystip te kopen! Natuurlijk selecteer je je eigen team bij de de donatie. Je kunt je teamactie ook via het platform promoten. Op het platform staat uitgelegd hoe dat werkt.
Weet jouw team het meeste aantal vierkante meters te verkopen? Dan win je met je team een superleuke prijs: een VIP-teamuitje naar een club uit het betaalde voetbal. Ook het team met de meeste originele, creatieve, bijzondere teamactie wint deze prijs. Uiteraard kan je team deze prijzen pas verzilveren als dat ivm corona weer mag.

Doe een bijdrage als sponsor

Ook als sponsor koop je je eigen stukje kunstgras. Al vanaf 10 euro ‘bezit’ je een m2 van ons nieuwe veld. Je kunt natuurlijk altijd meer kopen. Of gaan voor een bijzonder stukje veld - zoals de zestien of de middenstip. Bij donaties vanaf 1000 euro krijg je een reclamebord langs het nieuwe veld. Heb je een ander sponsorvoorstel? Of wil je op een andere manier bijdragen aan ons nieuwe kunstgrasveld? Neem dan contact op met Willem Hiddink, tel. 06 - 10 50 26 80.