UPDATE:

Fantastisch nieuws! Afgelopen dinsdagavond hebben we ons renovatieplan voor de voetbalkantine gepresenteerd aan onze leden, en de reacties waren geweldig! Bedankt aan iedereen die aanwezig was en deelnam aan de discussie. Jullie enthousiasme en steun zijn de drijvende kracht achter deze vernieuwing. Een speciale shout-out naar het #Julia+ voor hun presentatie en het kosteloos creëren van het inspirerende concept! Binnenkort meer nieuws over de planning en de bekostiging, dus houd onze pagina in de gaten! Laten we samen de handen ineenslaan en onze kantine transformeren tot een warme, gezellige ontmoetingsplek waar iedereen zich thuis voelt. Op naar een bruisende toekomst!
_____________________________________________________________________________________________________________

Uitnodiging: info avond vernieuwde kantine

Dinsdag 7 mei 19:15 het Bastion

Beste leden, vrijwilligers, toeschouwers en andere belangstellenden,
graag zouden wij jullie uitnodigen voor de info avond om jullie de plannen te presenteren voor het vernieuwen van de kantine.
Samen met onze sponsor Julia is er een concept opgesteld voor een grote renovatie van de kantine welke wij graag aan jullie willen laten zien en waarover wij graag feedback ontvangen.
Daarnaast zouden we graag met jullie willen brainstormen over de realisatie van deze plannen.

Met vriendelijke groet,
Erica Holterman, Mike Kolkman, Petra Lankhorst & Thomas Kuiters