• Voetbal.nl: tips en trics

Sportlink is steeds meer het communicatiehart van Sportclub Lochem. Dat betekent dat gebruikers van de app voetbal.nl. steeds meer mogelijkheden hebben. Een paar nuttige tips en trics van Sportlink beheerder Arend Bouwmeester.

Inrichten voetbal.nl
Hoe kun je je voetbal.nl app het beste inrichten om alles te kunnen zien?

Selecteer Sportclub Lochem bij het onderdeel 'vereniging in de app
Om alles SP Lochem info in de App Voetbal.nl te kunnen zien moet je zorgen, dat je - naast je eigen team - ook SP Lochem bij het onderdeel 'verenigingen' hebt geselecteerd  Als je Sp Lochem als vereniging hebt geselecteerd, zet dan het onderdeel 'ontvangen van clubactiviteiten' aan. Op deze manier krijg je alle info van Sp Lochem beschikbaar: programma, uitslagen,teams, nieuws, info, statistieken en sponsoren.

Favorieten
Bij favorieten kan je door jezelf gekozen clubs, teams plaatsen.

Persoonlijk
Bij persoonlijk worden je persoonlijke gegevens zichtbaar, bv de uitnodiging voor een activiteit en voor de activiteit kan je je dan aan of afmelden.

Activiteiten Kalender
De activiteitenkalender binnen sportlink is momenteel gevuld met alle activiteiten die bij mij bekend zijn. Nieuwe activiteiten zijn van harte welkom. Deze activiteiten worden zichtbaar in de App voetbal.nl. Via de activiteitenkalender kun je de leden/uitnodigen voor een activiteit. Dit wordt zichtbaar in voetbal.nl. Ook is het dan mogelijk om je aan of af te melden.